Wzmoicnienie masy

Tu dyskutujemy na tematy związane z odżywkami i suplementami. W dziale obowiązuje zakaz wystawiania ogłoszeń - sprzedam - kupię (nie dotyczy podania linku do legalnego sklepu zajmującego się obrotem tego rodzaju substancjami.To forum jest czyste - nie piszemy o DOPINGU... za to grozi BAN bez ostrzeżenia

Wzmoicnienie masy

Postautor: Kacper » pn paź 03, 2016 6:30 pm

Jaki najlepiej zastosować środek na wsmiocnienie masy i jej przyrost? Jaką do tego dietę? Nie ukrywam, że jestem zielony pod tym względem, chciałbym coś poprawić, nie mniej niej nie zależy mi do końca na sylwetce Hulka
Kacper

Re: Wzmoicnienie masy

Postautor: Mariusz » pt paź 07, 2016 8:16 pm

Proponuję byś sprzwdził taką stronę http://rankingsterydow.pl
Mariusz

Postautor: Kamil » ndz paź 09, 2016 7:27 pm

Ja uważam, że patrząc na wyniki, to poleciłbym Largomass. Jedynie co, to nie wiem czy jest on dostępny w Polsce, bo ja akurat kupiłem go będą na wakacjach w Szkocji
Kamil

Postautor: Jarek » wt paź 11, 2016 6:05 pm

Znalazłem informacje o nim na "fejsbuku". Sądzę, że jego dostępność w Polsce to kwestia tygodni, a może nawet dni... Przecież nikt bez celu nie zakłada polskiego profilu, by ten sobie istniał...
Jarek

Postautor: Marcin » śr paź 26, 2016 4:56 am

Mi Largomass przesłał kuzyn z Anglii, i nie żałuję, ze się na niego zdecydowałem
Marcin

Postautor: Norbert » sob lis 19, 2016 2:55 pm

A jak to wygląda o ile chodzi o czas... nie wiem, po jakim czasie są widoczne efekty... ile tego środka należy brać?
Norbert

Postautor: Kacper 18 » pn gru 12, 2016 9:38 am

Moim zdaniem Largomass to dobry wybór...
Kacper 18

Postautor: Bodzio » sob sty 07, 2017 8:56 pm

Dokładnie tak jak napisał Kacper, ba napisze nawet bardziej dostadnie, moim zdnaiemk patrząc na to co dzisiaj jest na rynku, jest to najlepszy tego rodzaju środek
Bodzio

Postautor: Bartek » pn sty 23, 2017 10:17 am